Mellemformer og specialpædagogik i almen skolen

På Auning Skole har vi også et specialpædagogisk tilbud til elever i den almene skole. Dette er muligt på alle årgange.

I vores lokale specialgrupper, også kaldet mellemformer eller ”5’eren” og ”55’eren”, kan eleverne få ekstra støtte. Det kan både være støtte til faglig udvikling, social træning og aflastning i løbet af skoledagens lektioner eller pauser.

Hvis man som elev er med i vores lokale specialgrupper, er man fortsat tilknyttet sin stamklasse og har fortsat sin kontaktlærer.

Du kan læse endnu mere om specialtilbuddet her på Auning Skole i folderen herunder.

Du kan også blive meget klogere på de forskellige ressourcer og ressourcepersoner, vi som skole kan tilbyde, hvis dit barn har brug for det. Få et overblik over det i folderen herunder:

Folder om specialklasserne

Shape Created with Sketch.

Ressourcehåndbog for forældre

Shape Created with Sketch.